دانشکده نفت تهران و پژوهشکده بیمه تفاهمنامه همکاری امضا کردند

دانشکده نفت تهران و پژوهشکده بیمه (وابسته به بیمه مرکزی) با هدف ایجاد و گسترش زمینه‌ همکاری‎های پژوهشی و آموزشی در حوزه بیمه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا، این تفاهمنامه را  17 دی ماه امسال  امیر صفری، سرپرست پژوهشکده بیمه و محمدعلی هاتفی، رئیس دانشکده نفت تهران در این دانشکده امضا کردند. 

دانشکده نفت تهران اعلام کرد: با توجه به ضرورت توسعه بیمه نفت و گاز و نیازسنجی اولویت‎های تحقیقات کاربردی و تقاضامحور در این حوزه، این تفاهمنامه امضا شد و 2 طرف می‎توانند ضمن بهره‎مندی از منابع و امکانات در اختیار، مطابق چارچوب‎های تعیین شده در ارتقای توانمندی‎های تخصصی صنعت بیمه نفت، گاز و پتروشیمی همکاری داشته باشند. برگزاری دوره‎های حرفه‎ای مورد نیاز شاغلان صنعت نفت در حوزه بیمه نفت و گاز از دیگر برنامه‎های همکاری خواهد بود.

بر اساس این گزارش، طرح‎ها و پروژه‎هاى صنعت نفت، گاز و پتروشــیمى به ویژه در بخش بالادســت به خاطر وجود عناصر نامطمئن، نامشــخص و پیچیدگى‎هــاى خاص اکتشــاف، توســعه و بهره‎بردارى و تولید، از ریسک‎هاى فراوانى برخوردار است. با توجه به این که صنعت نفت، گاز و پتروشیمى صنعت اصلى کشور به حساب مى‌آید، اما توســعه صنعت بیمه در آن به حد کافی رشد نکرده و از این رو، طراحی و گسترش فعالیت‎های پژوهشی کاربردی و آموزش‎های حرفه‎ای تقاضامحور در این حوزه ضروری است.

کد خبر 280714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =