گروه‌های مددکاری برای کاهش آلام خانواده خدمه نفتکش سانچی فعال شدند

گروه‌های مددکاری صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برای کاستن اندکی از آلام این روزهای خانواده مفقودان حادثه نفتکش سانچی در کنار همکاران شرکت ملی نفتکش ایران قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار شانا، گروهی از مددکاران صندوق بازنشستگی صنعت نفت، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از روز چهارشنبه (20 دی‌ماه) در کنار همکاران شرکت ملی نفتکش ایران قرار گرفتند تا از این طریق کمی از آلام خانواده خدمه نفتکش حادثه دیده بکاهند.

افخم رزوانی، رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت امروز (جمعه، 22 دی‌ماه) به منظور همدلی با خانواده خدمه نفتکش سانچی در جمع آنان در محل ساختمان شرکت ملی نفتکش تهران حاضر شد.
 
به گزارش شانا، نفتکش ایرانی حامل ۹۷۰ هزار بشکه میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی عصر ۱۶ دی ماه پس از تصادم با یک کشتی فله بر هنگ‌کنگی، طعمه حریق شد.
 
کشتی فله بر هنگ کنگی به نام «کریستال» با مالکیت یک شرکت لجستیکی در استان «جه جیانگ» چین حاوی ۶۴ هزار تن غله بود که از آمریکا به مقصد استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین می رفت و در بین راه به کشتی نفتکش «سانچی» با مالکیت شرکت «برایت» از جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد.
 
این حادثه سبب انفجار و آتش سوزی در نفتکش سانچی شد و از ۳۲ خدمه آن شامل ۳۰ نفر ایرانی و ۲ تن بنگلادشی خبری نیست، البته دوشنبه پیکر یکی از خدمه ایرانی این نفتکش در سه مایلی محل حادثه کشف شد که هویت آن هنوز شناسایی نشده است.
 
کشتی باری چینی که حامل غلات بود، آسیب جزئی دید و ۲۱ خدمه آن که همگی اتباع چین بودند، نجات یافتند.
 
عملیات برای اطفای حریق و تعیین سرنوشت خدمه نفتکش سانچی همچنان ادامه دارد.
کد خبر 280766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =