منطقه ویژه پارس از سازندگان داخلی تجهیزات نفتی حمایت می‌کند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد که این سازمان از سازندگان ایرانی تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار شانا از عسلویه، مهدی یوسفی، امروز (یکشنبه، 24 دی‌ماه) در آیین گشایش نهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که عسلویه، در پایتخت انرژی ایران برگزار شد، با اشاره به این که این نمایشگاه با همت و تلاش بخش خصوصی برپا شده است، گفت: یکی از رویکردهای ما در این نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و جذب سرمایه است.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: ایشان راه نجات اقتصاد کشور را فقط از طریق مردم و استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی می‌دانند که این موضوع نشان می‌دهد حمایت از تولید داخلی چقدر می تواند با اهمیت باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این که عسلویه، قطب اقتصادی کشور قلمداد می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در عسلویه فرصتی بزرگ برای تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

یوسفی با بیان این که نباید نسبت به تولید داخل سختگیرانه عمل و رفتار کنیم، عنوان کرد: باید به صنعت داخل اجازه ورود به عرصه را داد و با رعایت استانداردها از کالاهای تولید داخلی حمایت کرد.

نهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز تا چهارشنبه (27 دی‌ماه) با حضور 130 غرفه دار در عسلویه برگزار می‌شود.

کد خبر 280812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =