برگزاری نخستین استارت‌آپ با موضوع HSE در مرکز آموزش فنون اهواز

رئیس مجتمع آموزش فنون نفت اهواز از آغاز به کار نخستین رویداد استارت‌آپ صنعت نفت با موضوع HSE در اهواز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سعید غلامی گفت: این دوره سه روزه که از بعدازظهر روز (چهارشنبه، 27 دی‌ماه) آغاز شد، کاری جدید، مفید و رویاپردازانه است که سبب می‌شود ایده‌ها به مرحله ظهور برسند.

وی افزود: باید با برگزاری رخدادهایی همچون استارت‌آپ ویکند، برای کسانی که علاقه‌مند مشارکت در حل مشکلات هستند، فضایی را فراهم کنیم تا ایده‌های‎شان را مطرح و وارد فضای کسب‌وکار کنند.

غلامی هدف از این رویداد آموزشی را ترویج فرهنگ HSE، آشنایی با سیستم‌های مدیریت HSE، تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق ایمنی و شیوه‎های کنترل آلودگی‌های زیست محیطی  اعلام و تصریح کرد: جلوگیری از بیماری‌های ناشی از کار در صنعت نفت، تجهیزات ایمنی برق، به کارگیری سیستم‌ها، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای نوین در ارزیابی و مدل‌سازی ریسک صنایع فرآیندی، به کارگیری سامانه‌های نوین در ثبت و تجزیه و تحلیل حوادث از دیگر سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

براساس این گزارش، شرکت‎کنندگان در این برنامه از مسئولان رده‎های مدیریتی شرکت نفت در حوزه HSE، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان حضور در پروژه‎های سرمایه‎گذاری دانش‎بنیان، مدیران مالی شرکت نفت و شرکت‌های تابع، کارآفرینان، متخصصان، فعالان و مدیران عالی و میانی حوزه‌های مرتبط با صنعت نفت، پژوهشگران، دانشجویان و کارشناسان حوزه‎های اقتصادی کشور و رسانه‎ها اعم از دیداری، شنیداری، مجازی و مکتوب بودند.

 این‌که این رویدادها اغلب اواخر هفته برگزار می‌شود شاید به این دلیل است که صاحبان ایده در این روزها از مشغله‌های روزانه خود آزاد هستند و می‌توانند در محیطی آرام و با یک همکاری جمعی و گروهی، ایده‌های‌شان را مطرح کنند.



کد خبر 280922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =