به گزارش خبرنگار شانا، این شرکت همسو با وظایف مسئولیت اجتماعی خود در قبال جوامع محلی و به قولی همجواران خطوط لوله، اقدامهای حمایتی زیادی را انجام داده است که شامل کمک برای بازسازی اماکن مذهبی، مدارس و بیمارستانها و کمک به برنامههای آموزشی و بهداشتی برای مردم و دانشآموزان میشود.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران همچنین به همجواران خطوط لوله خدمات عمرانی ارائه میدهد و انجام انواع خدمات اجتماعی و همکاری با دیگر سازمانها مثل شهرداری، فرمانداری، بهزیستی، اوقاف، بیمارستانها و... در ستاد و مناطق دوازدهگانه از دیگر اقدامهای آن به شمار میرود.
این شرکت افزون بر انجام مسئولیت اجتماعی در قبال کارکنان خود، سامانههای مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO50001 را در سطح شرکتها و مناطق دوازدهگانه اجرا کرده است، همچنین اقدامهای تبلیغی و ترویجی را به منظور حفاظت از محیط زیست انجام میدهد.
شایان ذکر است که شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در سومین همایش مسئولیت اجتماعی در نفت، سپاسنامه این همایش را به همراه تندیس نقرهای دریافت کرد.
شرکت خطوط لوله و مخابرات دامنه فعالیتی گسترده در همه نقاط ایران دارد و به انتقال ایمن نفتخام از مبادی تولید به هفت پالایشگاه مهم کشور میپردازد. این شرکت دریافت فرآوردههای نفتی از پالایشگاهها و انتقال آنها به مخازن انبارهای متصل به خطوط لوله در سراسر کشور، تامین سوخت مایع برخی از نیروگاهها، فرودگاهها و بخشی از خوراک صنعت پتروشیمی و در مجموع کنترل شبکهای را با کارکرد انتقال سالانه بالغ بر 123 میلیارد لیتر مواد نفتی از طریق 14هزار کیلومتر خطوط لوله و 293 ایستگاه مخابراتی برعهده دارد.
نظر شما