نشست مدیریت بحران در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

با اقدام سریع و به‌موقع نیروهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بخش زیادی از کاهش تولید نفت که بر اثر توفان شدید و قطعی برق پدید آمد، برطرف شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این باره گفت: بر اثر بارش باران و توفان شدید در استان خوزستان که روز پنجشنبه (۲۳ فروردین‌ماه) به وقوع پیوست، قطعی برق و همچنین شکستگی تعدادی از پایه‌های برق شبکه برق رسانی به واحدهای بهره‌برداری نفت سبب کاهش تولید نفت در شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، مسجدسلیمان و آغاجاری شد.

وی افزود: با واکنش سریع نیروهای عملیاتی و تعمیر پایه‌های برق، بسیاری از کاهش‌ها جبران شد و در کمترین زمان ممکن تولید به حالت عادی برگشت.

در همین حال، نشست مدیریت بحران شامگاه پنجشنبه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور مدیرعامل، رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، نمایندگان مدیریت تولید، امور فنی و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی همه جوانب و پیامدهای پدیده جوی حاکم در استان، بر  آمادگی 100 درصد نیروهای عملیاتی تا عادی شدن وضع جوی تاکید شد.

عالی‌پور در این نشست دستورها و رهنمودهای لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی صادر کرد.


کد خبر 282166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =