جابه‌جایی ۱۵۰ دستگاه حفاری در سال ۹۶

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران از جابه‌جایی ۱۵۰ دستگاه حفاری ازسوی ناوگان ترابری سنگین این شرکت در سال ۹۶ در هفت استان کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، فواد عماد گفت: جابه‌جایی هر دکل حفاری با کاربست افزون بر یکصد دستگاه خودروی کشنده سنگین و فوق سنگین در یک فرآیند تعریف شده به دست متخصصان و تیم‌های عملیاتی انجام می‌شود.

وی افزود: نقل و انتقال ۱۵۰ دستگاه حفاری در سال گذشته در قالب ۱۸ هزار و ۷۳۸ محموله انجام شد که بخشی از آنها ترافیکی و با همکاری پلیس راهور محقق شده است.

عماد، میزان مسافت طی شده در انجام این جابه‌جایی‌ها را ۱۷ هزار و ۲۰۴ کیلومتر عنوان و اظهار کرد: در این مدت ۱۸ هزار و ۸۷۸ محموله کالا و مواد از جمله بیش از یکصد میلیون لیتر سوخت به موقعیت عملیاتی دستگاه‌های حفاری انتقال یافته است.

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران گفت: سال گذشته آمار جابه‌جایی کارکنان در مناطق شهری و عملیاتی شرکت نیز که از وظایف این بخش است، به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید.

وی توضیح داد: موضوع جابه‌جایی و حمل‌ونقل دستگاه‌های حفاری در سطح جاده‌های اصلی و مسیرهای دسترسی به میدان‌ها و چاه‌های نفت و گاز، تخصصی و تابع استانداردهای خاص است و بر همین اساس در مدت مورد اشاره، از سوی واحد مهندسی جاده این اداره کل ۹۰ هزار و ۷۲۴ کیلومتر مسیر جابه‌جایی دستگاه‌ها بررسی و بازرسی شده است.

عماد همچنین از موفقیت‌ها و تلاش جمعی کارکنان سختکوش این اداره کل در سال گذشته درباره جابه‌جایی دو دستگاه حفاری و تجهیزات و اقلام مورد نیاز و خدمات ارائه شده در عملیات مهار و کنترل فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این‌که هم‌اکنون جابه‌جایی ۱۱ دستگاه حفاری در موقعیت‌های عملیاتی مناطق نفتخیز جنوب و میدان‌های نفتی غرب کارون در دست انجام است، افزود: برنامه‌ریزی برای شتاب بخشیدن به جابه‌جایی دستگاه‌ها، اعمال و به‌کارگیری بیش از پیش مقررات و ضوابط ایمنی و رانندگی و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی درباره ایمن‌سازی جابه‌جایی دکل‌ها و محموله‌های سنگین، در اولویت‌ برنامه‌های امسال این اداره کل است.

بنابراین گزارش، ناوگان ترابری سنگین شرکت ملی حفاری ایران، زیرمجموعه مدیریت خدمات این شرکت است.

کد خبر 282187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =