۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر: 282201
خط لوله جدید زیردریایی سکوی ایلام 3 بهره‎برداری شد

عملیات هایدروتست و تحویل خط لوله جدید زیردریایی حدفاصل سکوهای ایلام 3 و ایلام در نخستین روزهای امسال به پایان رسید و خط لوله جدید از 18 فروردین ماه در مدار قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، حمیدرضا کریمی، مجری این پروژه گفت: خط لوله زیردریایی 14 اینچ حدفاصل سکوهای ایلام 3 و ایلام به دلیل رسوب‌گذاری و خوردگی در نواحی مختلف، از رده خارج شد و طراحی و نصب خط لوله جایگزین به همراه رایزر و اسپول‌های مربوط در دستور کار مدیریت مهندسی و ساختمان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اجرای خط لوله زیردریایی جدید، با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، پیش‌نیازهای عملیات هایدروتست قبل از تعطیلات نوروز مهیا و چهارم فروردین ماه امسال، خط یاد شده تست و تحویل همکاران منطقه سیری شد.

به گفته وی، انجام موفقیت‌آمیز همه مراحل پروژه (اعم از طراحی، تامین کالا، نصب و تست) با تلاش و پیگیری‌های عوامل اجرایی پیمانکار و گروه کارفرما، متشکل از کارشناسان واحد مجری، مهندسی و طراحی، خدمات فنی و مهندسی، نظارت مقیم و همکاری واحدهای بازرسی فنی، حفاظت فنی و مسئولان منطقه سیری و سکوی ایلام میسر شده است.

سکوی ایلام در منطقه عملیاتی سیری شرکت نفت فلات قاره ایران واقع شده  است.

کد خبر 282201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =