سال 96 اقدام‌های مثبت و سازنده‌ای در صنعت نفت انجام شد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که موفقیت‌های وزارت نفت، موفقیت برای کل کشور به شمار می‌آید، گفت: وزارت نفت در سال 96 در بخش‌های مختلف این صنعت، اقدام‌های مثبت و سازنده‌ای انجام داده که ستودنی است.

به گزارش خبرنگار شانا، فریدون حسنوند، در نشست مشترک وزیر نفت و معاونان وی با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که عصر سه‌شنبه (28 فروردین‌ماه) برگزار ‌شد، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان وزارت نفت برای برطرف کردن حل مشکلات این صنعت تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به این‌که هدف از برگزاری این نشست ارائه برخی راهکارها برای حل مشکلات با همفکری و همدلی است، افزود: وزارت نفت پارسال در بخش‌های مختلف این صنعت، اقدام‌های مثبت و سازنده‌ای انجام داده که ستودنی است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پارسال در زمینه نفت خزر موفقیت‌های بزرگی کسب کردیم، همچنین قراردادهایی که با حضور وزیر نفت و رئیس جمهوری با دیگر کشورها در این بخش امضا شد نیز موفقیت‌های بزرگی بودند؛ معتقدم این موفقیت‌ها یک پیروزی برای کشور تلقی می‌شود.

حسنوند تصریح کرد: واگذاری برخی قراردادها به شرکت‌های داخلی و اعتماد به توان نیروهای بومی نیز موفقیت دیگر وزارت نفت به شمار می‌رود.

کد خبر 282216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =