۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر: 283619
نسل جدید کارتخوان‌های سوخت رونمایی شد

نسل جدید کارتخوان‌های عرضه سوخت با هدف استفاده از کارت سوخت خودروها، تسهیل در پرداخت هزینه از سوی مشتریان و کاهش هزینه‌های دولت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نسل جدید کارتخوان‌های عرضه سوخت، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۹ تیرماه) با حضور سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جایگاه سوخت آزادی رونمایی شد.

این کارتخوان‌های جدید قابلیت پرداخت آنی هزینه سوخت از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب بدون دخالت نیروی انسانی را دارند، همچنین از طریق تلفن‌های همراه نیز می‌توان در لحظه اقدام به پرداخت برخط (آنلاین) هزینه سوخت کرد.

با بهره‌برداری از نسل جدید کارت‌خوان‌های عرضه سوخت، همه نازل‌ها در سراسر کشور به سامانه دریافت سوخت و پرداخت وجه به صورت هم‌زمان مجهز می‌شوند تا شهروندان با استفاده از کارت‌های بانکی یا از طریق موبایل، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، فناوری‌ ایجاد شده روی کارتخوان‌های جدید، قابلیت توزیع سوخت و انجام عملیات‌ بانکی را دارد و به‌زودی همه نازل‌ها به سامانه دریافت سوخت و پرداخت همزمان مجهز می‌شوند.

با تجهیز نازل‌ها، دریافت‌کنندگان سوخت می‌توانند با وارد کردن کارت‌های بانکی خود، یا از طریق تلفن همراه پرداخت وجه سوخت را انجام دهند.

با بهره‌برداری از نسل جدید کارتخوان‌ها، هزینه‌های تامین، نگهداشت و پشتیبانی از طریق شبکه بانکی کشور و بخش خصوصی از دوش دولت حذف خواهد شد.

دخالت نکردن نیروی انسانی و کاربران در میزان سوخت دریافتی و پرداخت هزینه سوخت و همچنین کاهش قابل ملاحظه زمان سوخت‌گیری از دیگر مزایای کارتخوان‌های جدید است.

در نسل جدید کارتخوان‌ها از فناوری روزآمد استفاده شده است تا با ارائه خدمات مطلوب‌تر، عملیات سوخت‌گیری تسهیل شود و استفاده از کارت سوخت شخصی اهمیت بیشتری پیدا کند.

کد خبر 283619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =