اضافات عمومی کارکنان رسمی نفت با حقوق تیرماه پرداخت می‎شود

اضافات عمومی کارکنان رسمی وزارت نفت که مقدار آن بر اساس مصوبه هیئت وزیران مشخص شده است، از ماه جاری (تیر ماه) در حقوق کارکنان رسمی اعمال و پرداخت خواهد شد.

کامران دهقانی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در گفت‎وگو با خبرنگار شانا، با بیان این مطلب گفت: بر اساس مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت که 16 اردیبهشت ماه امسال از سوی هیئت وزیران ابلاغ شد، اضافات عمومی کارکنان نفت 6 درصد اعلام شده است.

وی افزود: هر ساله در مصوبه هیئت وزیران، میزان اضافات عمومی کارکنانی که مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری نیستند، نظیر شرکت ملی نفت ایران، مشخص می‎شود که بر مبنای بند 3 مصوبه امسال هیئت وزیران، این میزان 6 درصد در نظر گرفته شده است.

دهقانی گفت: همچنین بر اساس بند 7 این مصوبه، در صورتی که حقوق مشمول کسور بازنشستگی کارکنان سازمان‎ها و نهادهایی که تابع قانون مدیریت خدمات کشوری نیستند (مانند شرکت ملی نفت ایران)، کمتر از 5 میلیون تومان باشد، ضریب دیگری نیز بر مبنای فرمولی که در همین مصوبه ارائه شده است، محاسبه و به آن 6 درصد اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: تعیین میزان اضافات عمومی کارکنان دولت، هرساله با مصوبه هیئت وزیران مشخص می‎شود و وزارت نفت یا دیگر دستگاه‎ها در تعیین آن دخالتی نداشته و ملزم به اجرای کامل مصوبه هستند.

دهقانی درباره اضافات شایستگی سالانه مبتنی بر عملکرد کارکنان رسمی وزارت نفت نیز گفت: تقاضای اضافات شایستگی از سوی وزارت نفت به نهادهای ذی‌ربط ارسال شده است.

کد خبر 283667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =