۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر: 283868
ماهشهر، نشانگر بخشی از صنعت ایران است

یک استاد دانشگاه گفت: ماهشهر نشان‌دهنده صنعتی بودن ایران است. پیش از این نسبت به صنعتی بودن ایران با شک و تردید نگاه می‌کردم.

 به گزارش شانا، علیرضا علوی‌تبار، پژوهشگر و استاد دانشگاه در سخنانی در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی نخستین دوره DBA و MBA دانشگاه صنایع و معادن ایران کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه بندر ماهشهر با استثنایی خواندن این دوره دانشگاهی اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی اگرچه با هدف کاربردی طراحی شده بود، اما به لحاظ تئوریک هم سعی شد همه مباحث پوشش داده شود و در واقع می‌توان با کمال اطمینان اعلام کرد که هیچ بحث تئوری در سطح دکترا و کارشناسی ارشد نبوده که در این دوره مطرح نشود.

وی افزود: فرض ما این بود که دوستان قرار است مسئله حل کنند و اگر کسی بخواهد مسئله حل کند باید خوب پرسش کند و بداند کجا به دنبال پاسخ‌ها بگردد و چگونه نگاه کوتاه‌مدت و جاری را به نگاه بلندمدت و ساختاری تبدیل کند. حساسیت‌ها را با جهان متحول امروز همسو کند و در یک کلام بتواند جهانی فکر و محلی عمل کند. برای این کار هم لازم بود تئوری را بدانند و هم کاربرد آنها را یاد بگیرند.

علوی‌تبار، حضور استادان و چهره‌های برجسته ملی را که تجربه‌های مدیریتی موفقی دارند و در این زمینه‎ها صاحب سبک هستند از ویژگی‌های این دوره عنوان کرد و افزود: ماهشهر نشان‌دهنده صنعتی بودن ایران است.

 وی تصریح کرد: وقتی به ماهشهر فکر می‌کنم به آینده امیدوار می‌شوم.

کد خبر 283868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =