تاکید بر شتاب در اجرای پروژه‎های عملیاتی منطقه خارک

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از بخش‌های مختلف واحدهای عملیاتی منطقه خارک بازدید و بر شتاب در اجرای طرح‎ها و پروژه‎های این منطقه تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی منطقه عملیاتی خارک، حمید بورد در این سفر که هفته گذشته انجام شد، از پروژه جمع‌آوری پیت نفتی و ساخت مخزن اسکیمر که با همت مجموعه نیروهای منطقه عملیاتی خارک اجرایی شد و همچنین از مراحل پیشرفت و تجهیز پروژه سامانه کنترل (DCS) اتاق کنترل جدید کارخانجات ابوذر و فروزان که توسط واحد نوسازی و تعمیرات منطقه خارک در حال انجام است بازدید و بر تسهیل و تسریع در نیازمندی‌های مرتبط با راه‌اندازی این پروژه تاکید کرد. حضور در واحد نیروگاه برق منطقه خارک و بررسی چالش‌های موجود، بررسی میدانی از مراحل تعمیرات اساسی مخزن شماره 3 ذخیره نفت در منطقه و حضور در کمپ مسکونی پیمانکاران شرکت از دیگر بخش‌های برنامه بازدید مدیرعامل بود.  

وی از پروژه نوسازی سکوهای چاه‌های میدان درود و دکل حفاری Well Target 2 هم بازدید کرد سپس در جریان موقعیت و پیشرفت عملیات نصب جکت اف -18 میدان فروزان قرار گرفت. 

بورد در جلسه جمع‌بندی با مسئولان منطقه خارک، از رئیس و کارکنان این منطقه عملیاتی به دلیل انجام اقدام‌های خیره‌کننده تعمیراتی و اجرایی در سطح منطقه قدردانی کرد و راهکارها و پیشنهادهای مرتبط برای شتاب کار در این جلسه بررسی شد.

کد خبر 284402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =