اجرای بیش از 485 کیلومتر شبکه گاز در مازندران در نیمه نخست 97

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از اجرای بیش از 485 کیلومتر شبکه گاز در این استان در نیمه نخست امسال خبر داد که بر اساس آن، طول شبکه گاز این استان به بیش از 20 هزار کیلومتر رسیده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، جعفر احمدپور با بیان این‌که هم‌اکنون 20 هزار و 51 کیلومتر شبکه گاز در استان مازندران اجرا شده است، گفت: در نیمه نخست امسال، ظرفیت پذیرش بیش از 16 هزار و 800 مشترک ایجاد و 23 هزار و 600 مشترک نیز به جمع مشترکان گاز استان افزوده شد.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون بیش از یک میلیون و 340 هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند، افزود: در 6 ماه نخست امسال، حدود 13 هزار و 725 انشعاب نصب شده که بر اساس آن، انشعابات نصب شده در سراسر استان به بیش از 754 هزار مورد رسیده است.

احمدپور اظهار کرد: در این مدت شرکت گاز استان مازندران توانسته 22 هزار و 850 خانوار جدید را زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار دهد و تعداد کل خانوار تحت پوشش به بیش از  یک میلیون و 472 هزار خانوار افزایش یابد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در استان مازندران 55 شهر و همچنین 2 هزار روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار ‌هستند، ضمن این‌که عملیات گازرسانی به بیش از 400 روستا و 3 شهر نیز در حال اجراست.

احمدپور با تاکید بر استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، به مشترکان گاز توصیه کرد سیستم لوله‌کشی داخلی منازل خود را هر چند وقت یک‌بار کنترل کنند تا در صورت زنگ‌زدگی یا خوردگی، محل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: مشترکان دقت داشته باشند قبل از نصب وسایل گازسوز آن را از طریق سرویس‌کاران مجاز، کنترل کنند و از صحت کارکرد آن اطمینان یابند، ضمن این‌که به صورت مستمر دودکش‌ها را کنترل و از محکم بودن و باز بودن مسیر دودکش‌ها مطمئن شوند.

کد خبر 284922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =