گاز کلید واژه توسعه است

استاندار خراسان جنوبی گفت: گاز و برق از جمله کلید واژه‌های توسعه هستند و خوشبختانه با اجرای خط لوله انتقال گاز سربیشه_ نهبندان، از این پس شاهد توسعه این مناطق خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به نهبندان، محمدمهدی مروج الشریعه امروز (شنبه، ۱۴ مهرماه) در آیین رسمی بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه‌ای صنعت گاز در این استان گفت: با بهره‌برداری از خط لوله انتقال گاز سربیشه_ نهبندان، امروز به همه سرمایه‌گذاران اعلام می‌کنیم که دیگر مشکلی برای تامین انرژی مورد نظر آنها نداریم.

وی افزود: پروژه های ارزشمندی از جمله گازرسانی به سه شهر و 101 روستا افتتاح شد و این کار بزرگ با آغاز گازرسانی به 388 روستای دیگر تداوم خواهد یافت.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: این کار بزرگ با همکاری شرکت ملی گاز ایران، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، شرکت گاز استان خراسان جنوبی، پیمانکار و همه بخش‌ها اجرایی شد که در این جا از همه آنها قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: با ورود گاز، آینده درخشانی پیش روی شهرک صنعتی نهبندان و نواحی صنعتی آن متصور هستیم.

به گفته مروج الشریعه، چندی پیش نیز پروژه گازرسانی به روستاهای غرب استان خراسان جنوبی با 51 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی یادآور شد: برای یکی از سرمایه‌گذاران صنعتی بزرگ که ایجاد 2 هزار فرصت شغلی در شهرستان نهبندان برنامه ریزی کرده بود نشست‌های متعددی برگزار شد که یکی از مهمترین مولفه‌هایی که در نظر داشت، وجود گاز بود.

وی ادامه داد: برای این‌که سرمایه‌گذاری زودتر انجام شود طرح تامین گاز از طریق سی‌ان‌جی را در نظر گرفته بودیم که خوشبختانه خط لوله زودتر از برنامه تعریف شده به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 284994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =