گازرسانی روستایی استان تهران به‌زودی تمام خواهد شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از گازرسانی کامل شهری در استان تهران خبر داد و اعلام کرد گازرسانی به روستاهای این استان نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

احمد دارابی، درباره گازرسانی شهری و روستایی استان تهران به خبرنگار شانا گفت: همه شهرهای استان تهران معادل 46 شهر تا پایان سال 96 گازرسانی شدند، اما درصد گازرسانی روستایی در سطح استان 97 درصد است.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده واجد شرایط دریافت گاز در فیروزکوه، دماوند و تهران از جمله طرح‌های شرکت گاز استان تهران است که در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، تعداد روستاهای این استان را 504 روستا عنوان کرد و درباره گازرسانی به صنایع توضیح داد: بخش زیادی از صنایع استان تهران گازرسانی شده‌اند، اما حدود 600 مورد از صنایع باقی‌مانده‌اند که هنوز از نعمت گاز ایمن و پاک بی‌بهره‌اند.

دارابی ادامه داد: این صنایع مشمول بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 93 می‌شوند که هم‌اکنون سوخت مورد نیاز آنان از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تامین می‌شود.

وی با بیان این‌که مقاوم‌سازی شبکه گازرسانی استان تهران در زمره مهم‌ترین طرح‌های شرکت گاز استان است، اظهار کرد: در سراسر استان تهران حدود 22 هزار کیلومتر شبکه گازی وجود دارد که با استانداردهای شرکت ملی گاز مطابق است، اما مقاوم‌سازی شبکه و انجام تعمیرات اساسی و دوره‌ای همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، تعداد مشترکان گاز طبیعی این استان تا پایان سال 96 را 3 میلیون و 205 هزار مشترک اعلام کرد.

کد خبر 285079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =