۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
  • کد خبر: 285374
تعمیر و بهسازی انبار نفت چابهار به پایان رسید

کار بهسازی و تعمیرات اساسی تاسیسات و تجهیزات انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، مصطفی نخعی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و فرسودگی بسیاری از تاسیسات در انبار نفت سردار شهید شوشتری، بهسازی و تعمیرات اساسی این تاسیسات از مدتی پیش در دستور کار قرار گرفت.

وی عملیات بلاستینک و رنگ‌آمیزی ۲۰ دهنه سکوی بارگیری و پمپ‌شید شامل استراکچر، تعویض ورق‌ها و قطعات پوسیده را از جمله اقدام‌های انجام شده در این عملیات عنوان کرد و افزود: تعمیرات اساسی سه مخزن ذخیره‌سازی بنزین و آب آتش‌نشانی پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه همکاران به پایان رسیده و اکنون در مدار قرار گرفته است.

 وی همچنین با اشاره به تعمیرات اساسی یکی دیگر از مخازن ذخیره‌سازی انبار نفت شهید شوشتری تاکید کرد: با توجه به روند رو به توسعه منطقه و امکان پهلوگیری کشتی‌های با ظرفیت بالا، متوازن کردن ظرفیت ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در دستور کار منطقه قرار دارد.

نخعی تعویض دال‌های فرسوده و اصلاح دیواره‌های بتنی محوطه را از دیگر اقدام‌های انجام شده برشمرد و تصریح کرد: فرسودگی و خرابی این دیواره‌ها از لحاظ ایمنی نیز مشکلات بسیاری را به وجود آورده بود که رفع شد. 

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است که در منتهی‌الیه جنوب شرق ایران فعالیت می‌کند.

محدوده جغرافیایی این منطقه با بهره‌گیری از سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر در محدوده‌ای با گستره ٨٠ هزار کیلومترمربع به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در محدوده ٩ شهرستان جنوب استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر 285374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =