پنجاه‌ویکمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه چابهار گشایش یافت

پنجاه‌ویکمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه چابهار با حضور جمعی از مقام‌های سیاسی و امنیتی و همراهی مردم منطقه گشایش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، سیدکاظم اسد، مدیر منطقه چابهار در این باره گفت: جایگاه تازه‌تأسیس یادشده در قالب مجتمع خدمات رفاهی «مومان بالا» در فضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۸۰ هزار لیتر شامل بنزین و نفت‌گاز و با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی ازسوی بخش خصوصی و زیر نظر یکی از شرکت‌های صاحب نشان، تأمین و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این جایگاه تک سکو است و با هشت نازل شامل چهار نازل ویژه بنزین و چهار نازل نفت‌گاز به فعالیت خواهد پرداخت.

مدیر منطقه چابهار تأکید کرد: جایگاه یادشده شانزدهمین جایگاه ناحیه مرکزی و پنجاه‌ویکمین جایگاه منطقه به شمار می‌آید که امید است با افتتاح آن بار ترافیکی موجود در دیگر جایگاه‌ها کم و به کاهش صف‌ خودروها در زمان سوخت‌گیری و جلب رضایت مردم منجر شود.

اسد تصریح کرد: عزم و اراده همه کارکنان و مسئولان منطقه بر پایه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای خدمت‌رسانی مناسب به همه مردم در سراسر استان سیستان و بلوچستان است و در این راه از همه امکانات منطقه استفاده خواهیم کرد.

منطقه چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان با وسعت عملیاتی ۸۰ هزار کیلومتر مربع و با بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، دارای سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر است.

کد خبر 323076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =