پالایشگاه گاز ایلام آماده ارسال خوراک به پتروشیمی ایلام است

مدیرعامل پالایشگاه گازی ایلام برای تامین خوراک گاز و نیز همکاری در دیگر بخش‌های پتروشیمی ایلام اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، شهریار داری‌پور، در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: با توجه به این‌که هر دو مجتمع از شرکت‌های تابع صنعت نفت هستند و در منطقه‌ای دورتر از دیگر مراکز صنعتی قرار دارند، همکاری و هماهنگی، سبب رشد و ترقی دو مجموعه خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز به کار مجتمع پتروشیمی ایلام در آینده نزدیک اعلام کرد: پالایشگاه گاز ایلام در زمینه‌های مختلف کارگاهی، آزمایشگاه، منابع انسانی و ... در حد توان آماده همکاری با مجتمع پتروشیمی ایلام خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: سه محصول از تولیدات این پالایشگاه، خوراک پتروشیمی ایلام است که با راه‌اندازی این پتروشیمی به آن ارسال خواهد شد.

به گفته داری‌پور، تاکنون به دلیل راه‌اندازی نشدن پتروشیمی ایلام سه محصول از تولیدات این پالایشگاه که خوراک پتروشیمی است به پارس جنوبی ارسال شده است.

پالایشگاه گاز ایلام و پتروشیمی ایلام یاریگر هم هستند

در این نشست، شاپور تقی‌پور، مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز با اشاره به راه‌اندازی واحدهای این مجتمع در ماه‌های آینده و دریافت خوراک از پالایشگاه گاز ایلام گفت: در این برهه زمانی، نیازمند همکاری بیشتر شرکت پالایش گاز ایلام هستیم.

وی با بیان این‌که پالایشگاه گاز ایلام تاکنون کمک‌های شایانی به پتروشیمی ایلام داشته است، اظهار کرد: همکاری پالایشگاه با این شرکت قابل توجه بوده و هم اکنون نیازمند مساعدت بیشتر هستیم و ظرفیت‌های موجود در پتروشیمی ایلام نیز در خدمت همکاران پالایشگاه جهت هرگونه همکاری با این شرکت است.

کد خبر 285442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =