نوسازی تجهیزات و استفاده از فناوری‌های نوین اچ‌اس‌یی در زاگرس جنوبی

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشست هماهنگی رؤسای ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل ستاد و مناطق عملیاتی این شرکت، بر نوسازی تجهیزات و استفاده از فناوری‎های نوین در حوزه اچ‌اس‌یی تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، حمید ایزدی ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل گفت: با افزایش سن کارکنان و عمر تاسیسات، نقش اچ‌اس‌یی و مسئولیت آن در حفظ آرامش و ارتقای ایمنی بیشتر می‎شود.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب و قابل قبول ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و تاکید بر عملگرایی ادامه داد: باید از شعارزدگی دوری کرد و در عمل هر آن چیزی را که به ایمن‎سازی سازمان بر می‎گردد، انجام داد.

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، فراهم‌آوردن محیطی ایمن برای منابع انسانی را که سرمایه‎های اصلی سازمان هستند ضروری دانست و تمرکز بر انجام کار حرفه‎ای و تخصصی، شایسته‌سالاری، هماهنگی و هم‎سویی با مدیران و رؤسای مناطق عملیاتی و مراقبت از سامانه در برابر حوادث را از جمله مسائلی دانست که اداره اچ‌اس‌یی در انجام مسئولیت‌های خود باید به آنها توجه ویژه داشته باشد.

ایزدی با اشاره به جایگاه اچ‌اس‌یی و ارتباط آن با همه مدیریت‌ها و ادارات گفت: اداره ایمنی و بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل بازوی توانمندی برای ارتقای سلامت سازمان است.

وی بهنیه‌سازی چارت سازمانی، نوسازی و بهسازی تجهیزات و ماشین‌آلات، برقراری ارتباط مؤثر با سایر سازمان‌های مرتبط، حضور در برنامه‌های مهم اچ‌ا‌س‌یی در سطح کشور، بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید‌پذیر، تمرکز بر پیشگیری از حوادث و ... را از جمله موارد مهم در حوزه اچ‌اس‌یی دانست و گفت:  برای رسیدن به آنها باید برنامه‌ریزی کرد.

در ادامه علیرضا امینی، سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: تلاش می‌کنیم سال آینده حوادث را به صفر نزدیک کنیم.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل در پیاده‌سازی سامانه‌های نوین در حوزه اچ‌ا‌س‌یی اظهارکرد: با اجرای مهندسی اچ‌ا‌س‌یی، سال آینده شاهد پیشرفت‌هایی در حوزه‌های محیط زیست، بهداشت، پدافند غیرعامل و ... خواهیم بود.

امینی در پایان اظهار امیدواری کرد که با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و استفاده از توان علمی و تخصصی کارشناسان، اچ‌اس‌یی به جایگاه واقعی خود برسد.

کد خبر 285471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =