۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
  • کد خبر: 285473
افزایش سرعت و توان بارگیری در انبار نفت ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با افزایش سرعت، توان بارگیری و افزودن سکو‌های بنزین و نفت‌گاز، مدت زمان بارگیری نفتکش‌ها بیش از ۳۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی انبار نفت منطقه ساری را یکی از مدرن‌ترین و ایمن‌ترین تاسیسات نفتی در شمال کشور برشمرد و افزود: با توجه به موقعیت راهبردی انبار نفت ساری و برنامه تدارکاتی که از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام شده است، تامین سوخت مناطق همجوار در استان‌های شمالی با افزایش توان و سرعت بارگیری در انبار نفت ساری، با سرعت بیشتری به مقصد داخل استان و مناطق همجوار انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: پروژه افزایش سرعت و توان بارگیری فرآورده‌های بنزین و نفت‌گاز از زمستان سال ۹۶ آغاز شد و بدون ایجاد وقفه در سوخت‌رسانی و تعطیلی انبار و با تلاش کارکنان واحدهای خدمات فنی‌ و‌ مهندسی، عملیات و همچنین بهداشت، ایمنی‌ و ‌محیط زیست در مهرماه ۹۷ به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از اضافه شدن سه سکو به سکوهای بارگیری بنزین و چهار سکو به سکوهای بارگیری نفت‌گاز خبر داد و تصریح کرد: در این پروژه به منظور بالا بردن سرعت بارگیری، یک پمپ به مجموعه پمپ‌های بنزین و دو پمپ به مجموعه پمپ‌های نفت‌گاز افزوده شد.

طالبی با اشاره به مزایای اجرای این پروژه از جمله کاهش ترافیک نفتکش‌ها در انبار و افزایش سرعت بارگیری گفت: زیر‌‌‌ساخت‌های انبار نفت ساری قابلیت تغییر‌پذیری بالای عملیاتی را دارد تا در مواقع لزوم با تبدیل سیستم به وظایف جدید عملیاتی تغییر کند.

وی دریافت فرآورده به‌طور مستقیم از خط لوله و بارگیری همزمان فرآورده در حجم بالا را از مزایای انبار نفت ساری اعلام و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای ذخیره‌سازی، با پشتیبانی نیروهای توانمند عملیاتی و سازماندهی پیمانکاران حمل‌ونقل جاده‌ای، این مهم به خوبی انجام می‌شود.

کد خبر 285473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =