مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: از ابتدای امسال، چهار مرحله سهمیه نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی اعلام شده و تاکنون ۲ هزار لیتر نفت سفید به مناطق سخت‌گذر و ییلاقی منطقه ارسال شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور اظهار کرد: به منظور سوخت‌رسانی به‌موقع به خانوارهای ساکن مناطق ییلاقی فاقد گاز، این شرکت با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم از آغاز فصل بهار، اقدام به اعلام کالابرگ در چند مرحله کرده است.

وی با تاکید بر دریافت به‌موقع سهمیه نفت سفید توسط مصرف‌کنندگان گفت: آن‌دسته از مصرف کنندگانی که از نفت سفید استفاده می‌کنند، با کالابرگ اعلام شده نسبت به دریافت و ذخیره‌سازی سوخت خود از فروشندگی‌های نزدیک اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری نرخ هر لیتر نفت سفید را ۱۵۰۰ ریال اعلام و تاکید کرد: به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، مصرف‌کنندگان نفت سفید مجموعه کالابرگ‌های مربوط به خانوار خود را نزد خودشان نگهداری و از واگذاری به غیر جداً خودداری کنند.

رجب‌پور از شهروندان خواست شکایات خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =