سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری اعلام شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه شماره پنج خود جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری را اعلام کرد.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه شماره ۵، جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری را به شرح جدول زیر اعلام کرد:
 

۱) مطابق بسته مصوب سهمیه بنزین برای ناوگان آژانس شهری (تاکسی تلفنی) برای آن دسته از خودروهایی که تاکنون توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت یا سازمان شهرداری‌های کشور ساماندهی شده‌اند، به میزان ۲۰۰ لیتر برای خودروهای تک‌سوز و ۱۲۰ لیتر برای خودروهای دوگانه‌سوز، طی دو ماه آینده در پایان هر ماه به صورت اعتباری و پس از معرفی کارت، در کارت بانکی رانندگان شارژ می‌شود.

۲) برای سرویس مدارس، اداره‌های کل آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و مدارس موظف هستند همه اطلاعات را در سامانه سپند ثبت‌نام کنند و سهمیه این خودروها در قالب اعتبار و براساس پیمایش انجام و در پایان ماه، در کارت اعتباری ذی‌نفعان شارژ خواهد شد.

۳) سهیمه بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز نیز از ابتدای آذرماه ۹۸ به ۲۵۰ لیتر افزایش می‌یابد.

۴) سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت‌های حمل بار شهری در صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان با تایید وزارت کشور درباره افزایش سهمیه آنها براساس پیمایش مورد تایید، اقدام خواهد شد.

کد خبر 295443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =