عرضه سوخت جایگاه‌های کشور در آرامش کامل ادامه دارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با توجه به اعلام سهمیه‌بندی بنزین در بامداد امروز، جمعه، ۲۴ آبان گفت: عرضه سوخت جایگاه‌های سراسر کشور طبق روال عادی و در آرامش کامل ادامه دارد و طبق گزارش‌های دریافت شده از تمامی مناطق، هم اکنون هیچ مشکل یا کمبودی در این باره وجود ندارد.

امیر وکیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های معاند درباره تجمع و آتش‌سوزی در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور را دروغ خواند و تاکید کرد: همه این اخبار کذب و دسیسه‌سازی دشمنان در رسانه‌های معاند بوده است و خوشبختانه همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور در آرامش کامل قرار دارند و عرضه سوخت به هموطنان بدون هیچگونه کمبود یا مشکلی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور ادامه دارد و گزارش‌های دریافت شده از همه مناطق، حاکی از جوی آرام در مبادی عرضه سوخت در کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره مقدار مصرف بنزین در روز پنجشنبه (۲۳ آبان‌ماه) در کشور گفت: مصرف بنزین در روز پنجشنبه در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته (۱۶ آبان‌ماه) تنها اندکی (۳ تا ۴ درصد) افزایش یافته است که این موضوع نشان از تراکم عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر لزوم پیگیری برای دریافت کارت هوشمند سوخت از سوی مالکان خودرو که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، افزود: این افراد بی‌گمان سهمیه خود را دریافت می‌کنند و با توجه با سهمیه ذخیره مورد نظر تا ۶ ماه آینده در کارت سوخت شخصی، این افراد بدون نگرانی و هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.

وکیل‌زاده افزود: با توجه به اینکه محدویت سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت جایگاهداران تا سقف ۲۰ لیتر برداشته شده است، افرادی که کارت سوخت ندارند، می‌توانند با استفاده از کارت سوخت جایگاهداران تا سقف ۶۰ لیتر در هر بار سوخت‌گیری کنند.

کد خبر 295386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =