افتتاح یک جایگاه جدید در مجتمع خدماتی رفاهی ناحیه نکا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از افتتاح یک جایگاه جدید در مجتمع خدماتی رفاهی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در این ناحیه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور در آیین بهره‌برداری از این جایگاه اختصاصی عرضه سوخت با نام «تیموری» واقع در جاده کمربندی شهرستان نکا در جمع مقام‌ها و مسئولان شهری و استانی عنوان کرد: این جایگاه در مدار رسمی سوخت‌رسانی قرار گرفت و با افتتاح آن در شهرستان نکا شاهد بهبود خدمات سوخت‌رسانی به خودروها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این جایگاه، شمار جایگاه‌های اختصاصی عرضه سوخت در شهر نکا به هفت جایگاه رسید، ادامه داد: این جایگاه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با آورده شخصی سرمایه‌گذار به بهره‌برداری رسید.

مدیر پخش منطقه ساری درباره جایگاه‌های افتتاح شده در سال‌های اخیر بیان کرد: با افتتاح این جایگاه، هم‌اکنون منطقه ساری در هشت ناحیه زیر پوشش خود، تعداد ۱۳۰ جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد ۸۷ جایگاه سی‌ان‌جی تک منظوره و دو منظوره دارد.

رجب‌پور با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجادشده در این جایگاه و ارائه خدمات هر چه بهتر سوخت‌رسانی به مصرف‌کنندگان شهرستان نکا و مسافران تصریح کرد: این جایگاه برای ۱۰ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: افتخار می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، پروژه بزرگ احداث جایگاه عرضه سوخت نکا در چرخه خدمت‌رسانی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تشکر از مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، گفت: امروز سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی دارای اهمیت فراوان است و ما از سرمایه‌گذاران این پروژه قدردانی می‌کنیم و می‌خواهیم مسیر تولید و سرمایه‌گذاری در این برهه که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید است، تسهیل شود.

کد خبر 307816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =