تأمین پایدار سوخت نیروگاه نکا با همکاری مدیران نفت و راه‌آهن شمال

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در نشست مشترک با مدیران عامل و معاونان نیروگاه شهید سلیمی نکا و راه‌آهن استان، تأمین پایدار سوخت نیروگاه شهید سلیمی نکا را جزو برنامه‌های جدی این شرکت برشمرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور انبار نفت منطقه ساری را به‌عنوان یکی از مدرنترین و ایمن‌ترین تأسیسات نفتی در منطقه شمال کشور نام برد و گفت: این انبار تأمین سوخت نفت‌کوره نیروگاه برق شهید سلیمی نکا را در فصل سرد سال به‌عهده دارد.

وی افزود: انبار نفت ساری با توجه به زیرساخت‌هایی که قابلیت تغییرپذیری بالای عملیاتی را دارد و با پشتیبانی نیروهای توانمند عملیاتی و همکاری با حمل و نقل ریلی این امکان را فراهم می کند که در هر شرایطی بتواند سوخت دوم نیروگاه مازندران را تأمین کند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به وجود یکی از بزرگ‌ترین نیروگاه‌های برق در مازندران گفت: حمل و تخلیه به‌موقع سوخت جایگزین در نیروگاه شهید سلیمی نکا یکی از وظایف اصلی این شرکت است که با توجه به احتمال افت فشار گاز طبیعی باید همچون سال‌های پیش انجام شود.

رجب‌پور افزود: این انبار به غیر از خدمات‌رسانی به استان مازندران و دیگر استان‌ها، سوخت دوم نیروگاه‌های شهید سلیمی نکا، علی‌آباد کتول و نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان را به‌صورت روزانه تأمین می‌کند.

مدیران عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا و راه‌آهن شمال نیز در این نشست با ایراد سخنانی، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را برای بهبود سوخت‌رسانی به نیروگاه مطرح کردند.

کد خبر 308314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =