مدرسه روستای منیثره به همت شرکت نفت و گاز کارون افتتاح شد

دبستان سه کلاسه مالک اشتر روستای منیثره بخش غیزانیه به همت بسیج سازندگی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون، بازسازی و افتتاح شد.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون، محسن دهانزاده، مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون روز یکشنبه (3 آبان ماه) در آیین افتتاح مدرسه روستای منیثره، ضمن گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به ضرورت توسعه پایدار اشاره کرد و گفت:‌ فعالیت‎های این شرکت همسو با مسئولیت‎های اجتماعی انجام می‎شود و با توجه به این‎که ماموریت اصلی ما تولید نفت و گاز است، اما خدمات قابل توجهی درباره عمران مناطق پیرامونی انجام شده است.

وی بر توسعه روستایی، توأمان با توسعه شهری تاکید و اظهار کرد: این شرکت در زمینه کمک به توسعه فضاهای آموزشی محیط پیرامون تاسیسات در مناطق روستایی فعالیت‎های زیادی انجام داده که بازسازی این مدرسه به همت بسیج سازندگی از آن جمله است.

وی افزود:‌ به تازگی مدرسه 6 کلاسه جهاد مشرحات افتتاح شده و 2 مدرسه دیگر نیز در روستاهای مجاور تاسیسات در شرف تجهیز است که تا دو هفته آینده تکمیل می‌شود.

دهانزاده یادآور شد: این شرکت بابت فعالیت‎های نیمه نخست امسال، 260 میلیارد ریال به امور مالیاتی پرداخت کرده است.

در ادامه، عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، اهداف بسیج را خدمات‎رسانی به روستاهای محروم برشمرد و اظهار کرد:‌ نیروهای بسیجی با پشتیبانی شرکت‎های بهره‎برداری نفت و گاز کارون و مارون خدمات قابل توجهی در زمینه توزیع نوشت‎افزار و ساخت، توسعه و تجهیز مدارس و مساجد روستاهای شهرستان اهواز، رامشیر و شادگان ارائه داده‎اند که ارزش آنها در سال گذشته بالغ بر 40 میلیارد ریال و در نیمه نخست امسال 27 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: این خدمات بر اساس تعهد صنعت نفت در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی است که جای تشکر دارد.

فتح‎اله گشتاسبی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون درباره پروژه بازسازی و تجهیز مدرسه مالک اشتر منیثره گفت: این مدرسه وضعیت نامناسبی داشت و به همت نیروهای داوطلب بسیج سازندگی شرکت کارون و حمایت مدیرعامل و سایر بخش‎های شرکت بازسازی شد.

وی هزینه بازسازی این مدرسه را 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با احتساب بازسازی از سوی نیروهای داوطلب، رقمی بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون ریال صرفه‌جویی شده است.

کد خبر 285506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =