پالایشگاه سرخون‌وقشم در ارزیابی تعالی سازمانی پیشروست

رئیس پژوهش‌های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز گفت: پالایشگاه گاز سرخون و قشم در بررسی شاخص‌های ارزیابی تعالی سازمانی، پیشروست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا ادیب‌نیا در دیدار با مدیرعامل پالایشگاه سرخون و قشم، با بیان این‌که شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با کارنامه درخشانی که دارد، الگوی شرکت‌های گازی کشور است، گفت: این پالایشگاه در حوزه‌های عملیاتی، عدالت‌محوری، خلاقیت و نوآوری، انضباط مالی، تعهدات سازمانی و مسئولیت‌پذیری همواره پیشرو و سرآمد بوده است. این عوامل به عنوان شاخص‌های ارزیابی تعالی سازمانی و مدیریتی در سطح صنعت نفت و گاز محسوب می‌شوند.

محمدحسین نوروزی، مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخون و قشم نیز در این دیدار اظهار کرد: تعهدات سازمانی، مدیریت هزینه و خلاقیت همکاران این پالایشگاه در بخش‌های تخصصی و غیرتخصصی موجب شده است که جایگاه این شرکت در مسیر پیشرفت، چشم‌انداز راهبردی و برنامه‌های شرکت ملی گاز حفظ شود.

وی تاکید کرد: ما باید عزم خود را با نگاهی مثبت در راستای تحولات داخلی و خارجی در سطح شرکت و جامعه جزم کنیم تا بتوانیم فعالیت‌های سازمان را براساس اهداف راهبردی و تعالی سازمانی پیش ببریم و  در زمینه ارتقای جایگاه این شرکت در بخش سرآمدی گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 285694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =