عملکرد مطلوب نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ارائه گزارشی از روند برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان گفت: این نمایشگاه از نظر کیفی نسبت به پارسال رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، رضا طاهری گفت: در این نمایشگاه که به مدت چهار روز از یکم تا چهارم آذرماه 1397 در محل نمایشگاه‎های بین‎المللی اهواز دایر بود،  بیش از 220 شرکت داخلی مرتبط با ساخت و تامین قطعات و تجهیزات مورد استفاده نفت و حفاری حضور داشتند.

وی افزود: 70 درصد این شرکت‎ها سازندگان تجهیزات، 20 درصد تامین‌کننده و 10 درصد شرکت‎های دانش بنیان بودند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: در این نمایشگاه از پنج کتاب تخصصی و فنی «اقلام قطعات یدکی با قابلیت جایگزینی مربوط به پمپ‎های گابیونتا»، «منابع نفتی و گازی نامتعارف ارزیابی و توسعه»، «مهندسی طراحی و عملیات راندن لوله‎های جداری و آستری در چاه‎های نفت و گاز»، «آتش‌نشانان؛ قهرمانان بدون پلاک» و «مدیریت دانش در عمل» رونمایی شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، ادامه داد: در نمایشگاه امسال 5 قلم کالای کاربردی و راهبردی ساخت داخل شامل جایگاه شیر فرازآوری، لوله‎های جریانی بدون درز، روتور کامل کمپرسور گازی سولار C-16، مته صخره‎ای 8 و 2/1 اینچ و جریان‌سنج کامپیوتر S600 که با حمایت شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب و از سوی شرکت‎های داخلی بخش خصوصی بومی‎سازی شده‎اند رونمایی شد.

وی از همکاری شرکت نمایشگاه‎‎های بین‎‎المللی استان خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران در برپایی نمایشگاه و اصحاب رسانه به دلیل بازتاب مطلوب اخبار و رویدادهای نمایشگاه قدردانی کرد.

کد خبر 285884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =