تصویب 71 عنوان پروژه تحقیقاتی در شرکت نفت مناطق مرکزی

رئیس اداره پژوهش و توسعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تصویب 71 پروژه تحقیقاتی به مبلغ 140 میلیارد ریال در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدعباس ضیایی گفت: شناسایی، اولویت‎بندی و اجرای پروژه‎های تحقیقاتی کاربردی، حمایت از پایان‎نامه‎های تحصیلات تکمیلی، استفاده از نخبگان وظیفه برای رفع مشکل ادارات مختلف شرکت، حمایت از ارائه مقاله‎های پژوهشی و ارتباط منسجم‎تر و اثربخش‎تر با دانشگاه‎ها و مراکز علمی از مهم‎ترین محور‌های فعالیت‎ اداره پژوهش و توسعه است.

وی افزود: تعداد کل پروژه‎های مصوب اداره پژوهش و توسعه شرکت نفت مناطق مرکزی 72 مورد است که از این تعداد 71 مورد آن به مبلغ 140 میلیارد ریال تصویب شده است.

رئیس اداره پژوهش و توسعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره حمایت از پایان‎نامه تحصیلات تکمیلی، تعداد آنها و خلاصه وضعیت نخبگان وظیفه اظهار کرد: از ابتدای سال 81 تاکنون تعداد 519  پایان‎نامه تحصیلات تکمیلی به این شرکت ارائه شده که هم‌اکنون 107 مورد پایان‎نامه در مرحله اجرایی قرار دارد و 48 مورد امسال مصوب شده است. همچنین 61 نخبه دانشگاهی در قالب امریه شرکت نفت مناطق مرکزی مشغول خدمت نظام وظیفه بوده‎اند.

ضیایی فعالیت‎های آینده اداره پژوهش و توسعه شرکت نفت مناطق مرکزی را انعقاد قرارداد پروژه‎های مصوب، سازماندهی پایان‎نامه دانشجویی و پروژه‎های نخبگان، ارتباط سازنده با دانشگاه‎ها و مراکز دانش‎بنیان و تحقیقاتی کشور، ایجاد کرسی‎های دوجانبه در دانشگاه و صنعت، فراگیرکردن فرهنگ پژوهشی در سازمان به عنوان یک بازوی پشتیبان قوی، ایجاد سامانه اطلاع‎رسانی و پورتال داخلی پژوهش و تکمیل و به‎روز نگه‌داشتن محتوا و قالب سایت جدید اداره پژوهش و توسعه دانست.

کد خبر 286387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =