تشریح عملکرد 6 ماه نفت و گاز آغاجاری در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری، عملکرد نیمه نخست امسال این شرکت را در زمینه مسئولیت‎های اجتماعی تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری، بهمن بهبهانیان گفت: شرکت آغاجاری برنامه‎های آموزشی و فرهنگی خود را با رویکرد مسئولیت‎های اجتماعی برنامه‎ریزی کرده تا همشهریان بتوانند از بخش قابل توجهی از امکانات و خدمات بهره‎مند شوند.

به گفته وی، اهدای بسته‎های آموزشی به 5 هزار دانش‎آموز با هزینه‎ای بالغ‎ بر ٢ میلیارد ریال، برگزاری کلاس‎های اوقات فراغت با هزینه‎ای به مبلغ 215 میلیون ریال، برگزاری کلاس‎های آموزشی کنکور با هزینه‎ای بالغ بر ٦٨٥ میلیون ریال، برگزاری کلاس‎های تقویتی با هزینه‎ای بالغ بر ٥٥٠ میلیون ریال، برگزاری نماز جماعت در مساجد شهرستان از سوی ائمه با هزینه‎ای بالغ بر ٢ میلیارد ریال، تجهیز نمازخانه‎های مدارس با هزینه‎ای بالغ بر ٩٣٠ میلیون ریال و برگزاری 35 دوره آموزشی زبان انگلیسی در سطوح مختلف برای همسران و فرزندان کارکنان با هزینه‎ای بالغ بر 200 میلیون ریال از جمله اقدام‎های انجام شده شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری درحوزه مسئولیت‎های اجتماعی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‎های انجام شده، برنامه‎هایی به منظور کمک به حوزه آموزشی کارکنان و دیگر بخش‎ها تدوین و تا پایان امسال اجرایی می‎شود.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت آغاجاری شفافیت و پایداری را دو اصل اساسی مسئولیت‎‌های اجتماعی دانست و افزود: این بدین معناست که سازمان تنها به خود فکر نکند، بلکه با تدوین برنامه‎های مناسب زمینه را برای رشد و تقویت نسل‎های آینده فراهم کند تا در آینده بتواند از آثار مثبت آن بهره‎مند شود.

کد خبر 286453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =