توزیع روزانه ۲۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز یورو ۵ در کردستان

همسو با سیاست‌های زیست‌محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، روزانه بیش از ۲۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز یورو ۵ در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان توزیع می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی، مدیر این منطقه گفت: توزیع نفت‌گاز یورو 5 از ابتدای آبان ماه امسال در ۱۱ جایگاه عرضه سوخت راه‌های مواصلاتی استان آغاز شده است و هم‌اکنون نیز با هماهنگی‌های انجام شده درصدد جذب سهمیه بیشتر برای توزیع در دیگر جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز در استان هستیم.

وی هدف از این مهم را ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی عنوان کرد و افزود: با توجه به این‌که این فرآورده کاملا سازگار با محیط زیست است و سبب کاهش آلاینده‌های زیست محیطی می‌شود، در افزایش راندمان سوخت خودروها، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات خودروهای نفت‌گاز‌سوز و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل تاثیری بسزا دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان درباره نحوه کنترل کمیت و کیفیت فرآورده‌های توزیع شده در مجاری عرضه استان تاکید کرد: با فعالیت ۱۱۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه، ظرفیت خوبی در سوخت‌رسانی به هموطنان ایجاد شده است.

یاسمی به ۱۵۵۰ مورد بازدید انجام شده از مجاری عرضه منطقه در 9 ماه امسال ازسوی کارشناسان این شرکت اشاره و تصریح کرد: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان و تحقق حقوق شهروندی از جمله مزایای اجرای این گشت‌ها و بازدیدهای دوره‌ای است.

وی به نحوه تامین و توزیع سوخت خانوارهای نفت سفید‌سوز استان نیز اشاره و اذعان کرد: سوخت مورد نیاز ۲۸ هزار خانوار نیازمند نفت سفید از طریق ۳۷۵ فروشندگی‌ استان تامین و توزیع می‌شود.

یاسمی با اشاره به ارسال و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روستاهای استان به‌ویژه مناطق سخت‌گذر گفت: تاکنون بیش از ۴۴ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای استان توزیع شده که از این میزان ۲۴ میلیون لیتر آن به روستاهای سخت‌گذر ارسال و ذخیره‌سازی شده است.

کد خبر 286535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =