حذف کالابرگ در ۸۰ فروشندگی نفت سفید استان ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام اعلام کرد: طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید با زیرساخت بانکی و حذف کالابرگ در ۸۰ فروشندگی نفت سفید استان ایلام آغاز شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، علی‌اصغر چاغروندی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت و اداره کل پست استان، هم‌اکنون ویرایش اطلاعات سرپرست خانوارها در دفاتر پستی استان برای دریافت سهمیه نفت سفید الکترونیکی با زیرساخت بانکی، قابل انجام است.

وی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت در اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید تقدیر کرد و افزود: پارسال کارکنان ستادی و عملیاتی منطقه در سه ماه با مراجعه حضوری در روستاهای فاقد گاز طبیعی، اطلاعات خانوارهای نفت سفیدسوز را جمع‌آوری و در سامانه تجارت آسان ثبت کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام سهولت در ثبت‌نام سرپرست خانوار در دفاتر پستی استان را از مزایای این طرح عنوان و اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی، نسبت به روزآوری کدپستی و کارت بانکی اقدام کنند.

چاغروندی، صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها، توزیع عادلانه، امکان کنترل آنی تراکنش‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی و عرضه خارج از شبکه را از دیگر مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید با زیرساخت بانکی عنوان کرد.

کد خبر 286563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =