سهم اشتغال نیروهای بومی در پروژه‎های منطقه ویژه پارس افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از جذب ٣٠٩ نفر نیروی بومی از چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر خبر داد و بر بازتعریف سهم اشتغال نیروهای بومی در پروژه‎های این منطقه تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدپیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست سومین دور سفر استاندار بوشهر با رویکرد توسعه و اشتغال روستایی در عسلویه گفت: نمایشگاه صنایع دستی عسلویه را که هم‎اکنون در حال برگزاری است می‎توان سنگر خودکفایی و خودباوری نامید، زیرا انگیزه و توانمندی  مردم این منطقه در اشتغال‌زایی را به‌خوبی به نمایش گذاشته است.

 وی تاکید کرد: ظرفیت‎های فراوانی در منطقه وجود دارد که می‎توان با بهره‎گیری از آنها و هدایت نیروی کار، گام بزرگی در زمینه اشتغال‌زایی جوانان برداشت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: بهبود وضع اشتغال نیروی کار بومی دغدغه همه مسئولان است و تلاش ما در سازمان منطقه ویژه بررسی راهکارهای بهبود آمار اشتغال است و این موضوع در همه نشست‎ها مطرح شده است.

موسوی افزود: از زمان تصدی مسئولیت در سازمان منطقه ویژه سعی کرده‎ایم سهم اشتغال نیروهای بومی در پروژه‎های منطقه را بازتعریف کنیم که بر این اساس مناطق و نواحی اطراف مناطق صنعتی منطقه ویژه پارس لایه‎بندی شده است و در آن عسلویه به عنوان هسته و کانون اصلی  تعریف شده و شهرستان‎های جم، کنگان و دیر در لایه‎های بعدی قرار دارند.

وی اظهار کرد: تمرکز اصلی ما، نخست بهبود وضعیت اشتغال در هسته و کانون اصلی (عسلویه) و در مراحل بعد دیگر شهرستان‎های جنوبی استان است که با اتخاذ این تصمیم ٣٠٩  نفر به شرکت‎های مستقر در منطقه معرفی و به‌کار گرفته شدند.

کد خبر 286631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =