آمریکا به اهداف خود برای جلوگیری از صادرات نفت ایران نمی‌رسد

رئیس جمهوری فعالیت‌های اقتصادی کشور را با وجود فشارهای دشمنان، مثبت و امیدوارکننده دانست و گفت: به هیچ عنوان آمریکایی‌ها به اهداف خود برای جلوگیری از صادرات نفت و مشتقات آن دست نمی‌یابند و ایران اسلامی در این مسیر، اقدام‌های خود را با جدیت ادامه می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، 12 دی‌ماه) در نشست هیئت دولت، با بیان این‌که در نشست‌های این هفته، اعضای کابینه گزارش‌های خوبی از اقدام‌های خود ارائه کردند که لازم می‌دانم ملت ایران از آن باخبر باشند، گفت: در 9 ماه گذشته تراز تجاری حاصل از صادرات غیرنفتی با رقم حدود 750 میلیون دلار، دارای تراز مثبت بوده که این رقم نشان‌دهنده تلاش‌های موفقیت‌آمیز فعالان اقتصادی بخش خصوصی و دولتی است.

فروش نفت به همان صورتی که مدنظر بود ادامه دارد

وی افزود: بر اساس گزارش وزیر نفت، فروش نفت به همان صورتی که مدنظر بود ادامه دارد و برخی مشکلات جزئی که وجود دارد قابل حل است و به‌زودی برطرف خواهد شد.

رئیس جمهوری با اشاره به گزارش ارائه شده در زمینه اشتغال تصریح کرد: این آمار در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 623 هزار نفر اشتغال خالص را نشان می‌دهد و این با توجه به شرایط کشور امیدوارکننده است.

کد خبر 286635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =