۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
  • کد خبر: 286650
ثبت رکوردی تازه در حجم انتقال گاز کشور

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از ثبت رکوردی تازه در حجم انتقال گاز طی یک روز خبر داد.

سعید توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: به دلیل کاهش دمای هوا در نقاط مختلف کشور، مناطق 10 گانه عملیات انتقال گاز همه توان خود را برای گازرسانی ایمن و پایدار در سراسر کشور به کار گرفته‌اند.

وی افزود: بر همین اساس امروز (جمعه، 14 دی‌ماه) ۷۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز در خطوط سراسری انتقال گاز کشور جریان یافته است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: بیشترین آمار حجم انتقال گاز مربوط به روز 17 بهمن ماه پارسال بود که در آن روز ۷۵۷ میلیون مترمکعب گاز طی یک روز  به سراسر کشور منتقل شده بود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: مناطق ۱۰ گانه عملیات انتقال گاز با به‌کارگیری ایستگاه‌های تقویت فشار و بهره‌مندی از توان نیروهای متخصص و جوان، برای گذراندن زمستانی ایمن بدون افت یا قطع فشار گاز آماده هستند و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که هیچ مشکلی برای دریافت گاز در فصل زمستان نخواهند داشت.

به گزارش شانا، شرکت انتقال گاز ایران با دارا بودن بیش از ۳۷ هزار کیلومتر خط انتقال فشار قوی گاز در سراسر کشور دارای جایگاهی بی‌رقیب در سطح خاورمیانه است که با بهره‌مندی از دانش و توان متخصصان ایرانی وظیفه انتقال گاز از پالایشگاه‌ها به مبادی مصرف و شرکت‌های گاز استانی را به‌عهده دارد.

 

کد خبر 286650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =