ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت به عنوان یک سرمایه و برند ملی در صنعت نفت جایگاه ویژه‎ای دارد، بر ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در بازدید از طرح مرکزیت صنعتی این شرکت در منطقه سدین گفت: شرکت ملی حفاری در چهار دهه گذشته نقشی اساسی در حفر چاه‎های نفت و گاز و خدمات جانبی در سطح شرکت‎های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران داشته و سرمایه‎گذاری کلانی برای ایجاد زیرساخت‎ها، تامین ناوگان حفاری، تجهیزات خدمات فنی، فضاهای کارگاهی و انبارهای پشتیبانی کرده است که این سرمایه‎ها باید حفظ و به نحو مطلوب از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر تقویت و توسعه فعالیت‎های شرکت ملی حفاری در بخش‎های عملیاتی و پشتیبانی و با رعایت الزام‎های اچ‎اس‎یی از سوی مجموعه کارکنان، گفت: این شرکت سرمایه و امکانات وسیعی از نظر منابع انسانی در اختیار دارد که باید به نحو مطلوب از آن بهره‎برداری شود.

موسوی انسجام و همدلی مجموعه سازمان برای چابک‎سازی و افزایش بازدهی کار و متراژ حفاری را با اهمیت دانست و اظهار کرد: انسجام انضباطی و رعایت ضوابط و مقررات عملیاتی، اجرایی و مالی و بهینه‎سازی هزینه‎ها در بخش‎های مختلف می‎تواند فرصت را برای توجه بیشتر به مسائل رفاهی و ایجاد انگیزه کارکنان مهیا سازد و این موضوع در توسعه پایدار شرکت تاثیرگذار است.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، شاخص زمان، کیفیت‎نگری همسو با کمیت کار و در نظر گرفتن صرفه و صلاح در برنامه‎ریزی‎ها را از عناصر مهم در افزایش توان رقابتی این شرکت توصیف کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از 72 دستگاه حفاری و تجهیزات روزآمد درباره ارائه خدمات جانبی باید افزون بر پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، در عرصه بازارهای خارجی نیز حضوری پررنگ داشته باشد.

کد خبر 286769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =