گزارش وزیر نفت از شرایط درآمد و صادرات نفت در کمیسیون تلفیق بودجه

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور گفت: وزیر نفت با حضور در این کمیسیون، گزارشی درباره ظرفیت چاه‌های نفتی کشور، قیمت نفت در بازارهای جهانی و همچنین شرایط درآمد و صادرات نفت در سال 98 برای نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق ارائه داد.

سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست دیروز (شنبه، 22 دی‌ماه) کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست وزیر نفت از شرایط درآمد و صادرات نفت در سال 98 گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: زنگنه از میزان صادرات و درآمد نفتی پیش‌بینی‌هایی ارائه کرد. در این نشست همچنین بیان شد که با فرض اعمال تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران، اعداد و ارقامی که برای این بخش (نفت) در لایحه بودجه پیش‌بینی شده، مطابق با واقعیت‌هاست.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور تصریح کرد: وزیر نفت در گزارش خود به ظرفیت چاه‌های نفت و مصرف داخلی اشاره و درباره قیمت نفت در بازارهای جهانی برای نمایندگان عضو کمیسیون توضیحاتی ارائه کرد.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 تصریح کرد: در نشست دیروز این کمیسیون، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز درباره کلیات بودجه سال آینده توضیحاتی ارائه کرد که بر اساس این گزارش مشخص شد بودجه سال 98 دو سقفی خواهد بود.

ادیانی با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در این نشست، گفت: همتی درباره مسائلی که بر سر ارز در سال 97 افتاد توضیحاتی ارائه و عنوان کرد که برای شرایط ارزی در سال 98 پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

کد خبر 286815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =