۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
  • کد خبر: 286868
بازسازی و نوسازی 8 دستگاه حفاری در سال 98

مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران از برنامه‎ریزی برای بازسازی، نوسازی و تعمیرات دوره‎ای (اورهال) هشت دستگاه حفاری خشکی در سال 98 خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عرشیان در تشریح ظرفیت‎ها و امکانات سایت اختصاصی بازسازی دستگاه‎ها و تجهیزات حفاری این شرکت افزود: این سایت فعالیت عملیاتی خود را از بهمن ماه 95 در طرح مرکزیت صنعتی شرکت در اهواز آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‎های موجود در این بخش، برنامه‎ریزی و هماهنگی میان مدیریت‎های عملیات حفاری، خدمات فنی، نگهداری و تعمیرات، تدارکات و امور کالا و امور مالی در بهره‎برداری بهینه و خدمات‌دهی بیشتر برای استفاده از این ظرفیت‎ها ضروری است.

عرشیان گفت: باتوجه به برنامه‎های توسعه‎ای شرکت در زمینه حضور فعال در پروژه‎های حفاری داخلی و منطقه‎ای، روزآمدی دستگاه‎ها و تجهیزات، موضوعی اجتناب‎ناپذیر و در اولویت‎ قرار دارد.

مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تعامل این مدیریت با پیمانکاران داخلی و به‌ویژه استانی در ارتباط با انجام کارهای بازسازی دستگاه‎های حفاری و تجهیزات جانبی مانند پمپ‎های فشار قوی تزریق سیمان و اسید (پمپ تراک)، تعمیر ماشین‎آلات و تجهیزات، جوشکاری، سندبلاست، رنگ‎آمیزی و آزمایش‎های فنی افزود: پیگیری‎های اداری برای تمدید یا عقد قراردادهای جدید با پیمانکاران در حال اقدام است.

عرشیان اظهار کرد: هم‌اکنون دستگاه حفاری خشکی سنگین 67 فتح برای بازسازی و تعمیر اساسی به سایت انتقال داده شده و با همکاری یک پیمانکار و استفاده از امکانات شرکت، تعمیرات دوره‎ای آن در دستور کار است.

وی به تعمیرات اساسی دستگاه 74 فتح که در همکاری و همیاری مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 و این مجموعه صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این دستگاه در حال آماده‎سازی برای جابه‌جایی و انتقال در موقعیت عملیاتی برای حفر چاه‎های اکتشافی است.

مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به پایان کارهای اجرایی انبار کالای سایت افزود: این انبار که 600 مترمربع مساحت دارد با همکاری مدیریت تدارکات و  امور کالا در مراحل قفسه‌بندی، چیدمان کالاها و اتصال آن به سامانه انبارداری مرکزی شرکت است.

وی توسعه فعالیت‎های سایت، استفاده حداکثری از توانمندی‎های داخلی شرکت و پیمانکاران مجرب را از نکات مورد اهتمام و تاکید مدیریت ارشد شرکت عنوان و اظهار کرد: پشتیبانی از عملیات حفاری نقشی بسزا در انجام تعهدهای شرکت دارد و به این منظور برنامه‎ریزی تعمیرات دوره‎ای و آماده به‌کار بودن ماشین‎آلات و تجهیزات ضروری است.

کد خبر 286868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =