توسعه گازرسانی به اشتغال‌زایی روستایی کمک می‌کند

استاندار خراسان رضوی گاز را زیرساخت روستاها دانست و گفت: صنعت گاز به اشتغال‌زایی روستایی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی صبح امروز (شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از خط لوله انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک طرح مردمی است، گفت: هنگامی که گاز به عنوان زیرساخت وارد روستاها می‌شود، به واسطه آن بیکاری هم کاهش خواهد یافت.

 وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور، ساختن کشور با کمک شرکت‌های غیردولتی است، افزود: استان خراسان رضوی به ۱۲ منطقه اقتصادی تقسیم شده که برای هر منطقه یک مسئول توسعه اقتصادی تعیین شده است.

استاندار خراسان رضوی، توسعه زیرساخت‌ها از جمله توزیع برق و گاز را در زمره وظایف دولت‌ها دانست و تصریح کرد: اقتصاد خانوار روستایی باید توسط شرکت‌های توانمند و توسعه‌گرا انجام شود تا دانش اقتصادی را به مردم آموزش دهند.

استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که در این استان مطابق الگوی مورد تایید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری بتوانیم روستاها را توانمند و آباد کنیم.

آیین بهره‌برداری رسمی از خط لوله انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر، آغاز عملیات اجرایی خط لوله انتقال گاز دیزباد - تربت حیدریه، بهره‌برداری رسمی از گازرسانی به شهر سمیع‌آباد، ۱۱۳ روستا، ۱۷۱ واحد تولیدی و صنعتی و دو ایستگاه تقلیل فشار گاز و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۹۲ روستا، ۹۳۴ واحد تولیدی و صنعتی و ۱۲ ایستگاه تقلیل فشار گاز هم اکنون در شهر نسر از توابع تربت حیدریه با حضور حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

کد خبر 287194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =