برنامه‎ریزی مهندسی، مهم‎ترین شاخص در اجرای موفق کارها

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه‎ریزی، مطالعات مهندسی و کارشناسی مهم‎ترین شاخص در اجرای موفق کارهاست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی، دیروز (سه‌شنبه، ۲۳ بهمن‌ماه)، در آیین تودیع و معارفه تعدادی از مدیران و رؤسای بخش‌های مختلف این شرکت افزود: واحدهای عملیاتی، پشتیبانی، تدارکات و امور کالا و ساخت باید پس از دریافت برنامه‌ها و دیدگاه‌های کارشناسی و مهندسی نسبت به پیگیری و اجرای کارها اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در زمینه ساخت داخل یا تامین کالا از خارج، اجرای پروژه‌ها، روزآمدکردن تجهیزات و همه موارد کار که نیاز به برنامه‌ریزی مدون دارد، لازم است بررسی‌های تخصصی از سوی امور مهندسی بر اساس مطالعات دقیق، منافع و مصالح شرکت انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری با تاکید بر توجه بیش از پیش به تولیدات داخلی با اهتمام ویژه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اولویت در تهیه نیازهای شرکت از طریق منابع داخل کشور باید به‌طور جدی از سوی مدیریت تدارکات و امور کالا و پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت پیگیری و دنبال شود.

موسوی با اشاره به اهمیت توسعه و افزایش بازدهی کار در بخش خدمات جانبی همسو با عملیات حفاری افزود: روزآمد کردن، تعمیرات (اورهال) به‌موقع، بازسازی و نوسازی تجهیزات موجود، توجه ویژه به حفظ و نگهداشت ماشین‌آلات و تجهیزات با نگاه کاربست بهینه و استفاده حداکثری از داشته‌ها از نکاتی است که باید در سرفصل کارها منظور شود.

وی تصریح کرد: تغییرات براساس توانمندی‌های افراد، شایسته‌سالاری، اجرای دستورعمل‌های ابلاغی ازسوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، نگاه ویژه به چابک‌سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها انجام می‌شود.

 موسوی گفت: در اجرای این پروژه‌ها ارتباط با کارفرما، کار برمبنای برنامه و جدول زمان‌بندی بسیار مهم است که این مدیران به طور کامل به این موضوع احاطه دارند.

کد خبر 287471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =