حفظ و حراست از منابع ارزشمند سرمایه انسانی پتروپارس یک اصل است

مدیرعامل شرکت نیکو، حفظ و حراست از منابع ارزشمند نیروی انسانی را مهم‌ترین مسئولیت مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس عنوان و تاکید کرد: داشتن سرمایه انسانی باانگیزه و متعهد سبب شتاب در پیشبرد اهداف یک مجموعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، علی‌اکبر پورابراهیم امروز (چهارشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه) در آیین تودیع و معارفه حمید اکبری، مدیرعامل پیشین و حمیدرضا مسعودی، مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس با اشاره به اینکه پتروپارس از معدود شرکت‌های پیمانکاری است که  مردم عادی نیز آن را می‌شناسند، تصریح کرد: انضباط، حرفه‌ای‌گری و داشتن تجربه بین‌المللی از ویژگی‌های مهم این شرکت است.

وی با بیان اینکه شرکت پتروپارس فراز و نشیب‌های زیادی را در طول عمر خود سپری کرده و آقای اکبری در روزهای سخت، به عنوان مدیرعامل این شرکت، هدایت آن را به‌عهده داشته است، افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آقای اکبری در سال‌های حضورش در پتروپارس بدون تردید اجرا و تکمیل طرح توسعه فاز ۱۲ میدان مشترک پارس جنوبی است.

مدیرعامل نیکو ادامه داد: فاز ۱۲ پارس جنوبی که معادل ۳ فاز است در روزهایی به ثمر نشست که کشور با مشکل کمبود گاز روبه‌رو و سال‌ها بود که ظرفیت تولید گاز افزایش کمی یافته بود.

وی ضمن قدردانی از زحمات آقای اکبری در دوران مسئولیت‌شان در شرکت پتروپارس، انتخاب آقای مسعودی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت را به دلیل سابقه فعالیت در شرکت پتروپارس و همچنین باتجربه بودن او عنوان کرد و گفت: آقای مسعودی، در شرایط سخت تحریم عهده‌دار این مسئولیت شدند که برای‌شان آرزوی موفقیت داریم.

پورابراهیم، ضمن اینکه خواستار حمایت شرکت ملی نفت ایران از شرکت پتروپارس شد، اظهار کرد: اگر پتروپاس خوب کار نکند و قبراق و سرحال نباشد صنعت نفت در پیشبرد اجرای پروژه‌ها با مشکل روبه‌رو خواهد شد. کیفیت، هزینه و زمان نیز از ارکان اصلی یک پروژه است.

آیین تودیع حمید اکبری و معارفه حمیدرضا مسعودی با حضور مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آیدین ختلان، دستیار ارشد وزیر نفت، رضا دهقان، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران، کریم زبیدی، مدیربرنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، محمد مشکین فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، سید صالح هندی، مدیراکتشاف شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران مجموعه نفت در سالن جلسات شرکت پتروپارس برگزار شد.

کد خبر 287476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =