ثبت یک هزار و ۲۷۰ روز کار بدون حادثه در دستگاه حفاری ۳۹ فتح

رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران از ثبت یک هزار و ۲۷۰ روز کار بدون حادثه در این دستگاه تا نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدمحمد صالحی گفت: این موفقیت حاصل فرهنگ‌سازی، رعایت استانداردهای کار و نظارت ایمنی در بخش‌های عملیاتی شرکت به‌ویژه در دستگاه‌های حفاری بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه حفاری ۳۹ فتح از سال ۹۴ به ناوگان شرکت پیوست و در شمار دکل‌های روزآمد است، افزود: کارکنان این دستگاه بین ۲ تا ۳۰ سال سابقه کار دارند و همگی دانش‌آموخته مراکز دانشگاهی و آموزشگاه تکنولوژی حفاری از مقطع کاردانی تا کارشناشی ارشد هستند.

رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه دستگاه حفاری سنگین رده فتح به دکل‌هایی اطلاق می‌شود که تمام برقی و دارای توان ۲ هزار اسب بخار هستند، اظهار کرد: دستگاه ۳۹ فتح تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۲ شرکت قرار دارد و در حفاری چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و توصیفی به کارگیری می‌شود.

صالحی افزود: تلاش جمعی کارکنان در این دستگاه اهتمام ویژه به رعایت مقررات و ضوابط  اچ‌اس‌یی  بوده است و در این دستگاه کار در شرایط ایمن اولویت نخست به شمار می‌آید.

وی درباره موقعیت کنونی دستگاه حفاری ۳۹ فتح تصریح کرد: این دستگاه در زمان حاضر در گستره عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در مناطق نفت‌خیز جنوب در حال حفر یک حلقه چاه است.

رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران مدت پیش‌بینی شده برای حفر این چاه را ۱۴۰ روز و عمق حفاری را افزون بر ۴ هزار و ۵۰۰ متر عنوان کرد که با توجه به هماهنگی و همکاری نزدیک با کارفرما، عملیات حفاری بر اساس برنامه دنبال می‌شود.

کد خبر 287543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =