ثبت ۲۴ هزار ساعت کار بدون حادثه روی دستگاه حفاری ۳۵ فتح

۲۴ هزار ساعت کار بدون حادثه روی دستگاه حفاری ۳۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران ثبت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی حسن‌زاده، رئیس دستگاه حفاری ۳۵ فتح این شرکت گفت: رعایت نکات ایمنی و کاربست صحیح دستورعمل‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت و همچنین آموزش‌های تئوری و عملی حین کار از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی سبب ثبت این رکورد در دستگاه حفاری ۳۵ فتح شده است.

وی افزود: توانمندسازی و ارتقای سطح دانش تخصصی افسران ایمنی مدیریت (اچ‌اس‌یی)، حضور فعال کارکنان عملیاتی در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و جدیت و دقت عمل، زمینه دستیابی به یک‌هزار شبانه روز کار بدون حادثه و صیانت از منابع انسانی را ایجاد کرده است.

رئیس دستگاه حفاری ۳۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در رابطه با ایمن‌سازی محیط کار اظهار کرد: هر نوع هزینه‌کرد در زمینه آموزش و ایمن‌سازی محیط کار که به سلامت کارکنان و تجهیزات منجر می‌شود، سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای حفظ سرمایه‌های ملی تلقی می‌شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه دستگاه ۳۵ فتح از شمار دستگاه‌های سنگین با قدرت ۲ هزار اسب بخار است که تحت مدیریت عملیات حفاری - ۳ شرکت قرار دارد، گفت: این دستگاه از سال ۹۰ به ناوگان شرکت پیوسته و تاکنون ۲۹ هزار و ۶۲۴ متر حفاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده و هم‌اکنون در موقعیت نفت‌شهر در حال تعمیر و تکمیل یک حلقه چاه نفتی در حوزه عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

کد خبر 294662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =