ایران از نظر گازرسانی بهترین شرایط را دارد

رئیس جمهوری گفت: ایران از نظر گازرسانی بهترین شرایط را دارد، دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان در زمینه گازرسانی نیاز به کار ویژه دارند که تا پایان این دولت به شهرستان‌های این منطقه نیز گاز خواهیم رساند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی که امروز (یکشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) به استان هرمزگان سفر کرده است در اجتماع مردم بندرلنگه گفت: یکی از نیازمندی‌های مردم استان هرمزگان لوله‌کشی گاز و توسعه صنعت است، این موضوع را به‌عنوان هدف در تصمیم‌های خود برای استان دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ میلیارد تومان برای توسعه غرب استان هرمزگان افزون بر اعتبارات پیشین اختصاص یافته است، افزود: توسعه بندر مهم و قدیمی لنگه از اهداف و موضوع‌هایی است که آن را دنبال می‌کنیم و تا پایان دولت به نتیجه خواهد رسید.

رئیس جمهوری با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ما در کشور بالا بردن تولید و اشتغال و ارتقای اخلاق است، تصریح کرد: بدون‌شک با همکاری، هماهنگی و اتحاد و حضور مردم، همه کار می‌توان انجام داد و هر موقع ملت و دولت با هم بودند، موفق شدیم.

روحانی استان هرمزگان را استانی مهم و راهبردی برای کشور دانست که بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرزهای ساحلی بوده و دارای ۱۴ جزیره بسیار مهم است و جایگاه راهبردی همچون تنگه هرمز را در خود دارد.

کد خبر 287554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =