۱۱جایگاه عرضه سوخت در فارس به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۱ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) و فرآورده‌های نفتی در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی‌کریمی، مدیر منطقه فارس با اعلام این خبر گفت: همسو با سیاست‌های شرکت و استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، این منطقه ۳۸۰ میلیارد ریال جذب سرمایه در این حوزه داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح «ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت» در منطقه، هدف از تشکیل این شرکت‌ها را ارائه خدمات و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم عنوان کرد و افزود: از طریق این جایگاه‌ها که در شیراز، استهبان، لارستان، نورآباد، اقلید، بوانات و کازرون به بهره‌برداری رسیده، زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم شده است.

مدیر منطقه فارس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تسهیل و تسریع در ارائه تسهیلات برای سرمایه‌گذاران را از رویکردهای مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و افزود: با هماهنگی سازمان‌ها و اداره‌های ذی‌ربط هم‌اکنون در سطح استان فارس تعدادی جایگاه در دست احداث است که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصدی برخوردارند.

بنی‌کریمی تاکید کرد: همسو با برنامه‌های شرکت درباره پیشگیری از توزیع خارج از شبکه فرآورده، هماهنگی‌های لازم بین نواحی و واحدهای ستاد پیرامون کنترل و نظارت بیشتر بر جایگاه‌ها، مصرف‌کنندگان عمده و جزء انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: بازرسان با حضور مستمر در مبادی عرضه به‌طور مرتب و جدی در حال بررسی زنجیره عرضه سوخت در استان هستند و تلاش می‌کنند تخلف‌های احتمالی در این زنجیره را به حداقل ممکن برسانند.

کد خبر 287577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =