۱۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در فارس به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: هم‌زمان با هفته دولت، با جذب سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در توسعه مجاری عرضه سوخت مایع، ۱۴ جایگاه در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی‌کریمی افزود: همسو با سیاست‌های شرکت و استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، منطقه فارس توانسته است با ایجاد راهکارهای لازم ۲ هزار میلیارد ریال جذب سرمایه در این حوزه داشته باشد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توسعه منطقی و اصولی مجاری عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) را از سیاست‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد و افزود: این تعداد جایگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هفته دولت در استان افتتاح شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه هفته دولت بهترین زمان برای بازتاب دستاوردهای انقلاب برای مردم به‌ویژه نسل جوان است، اظهار کرد: با این میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در شهرستان شیراز پنج جایگاه سوخت مایع و در شهرستان‌های مرودشت و فیروزآباد هر کدام دو جایگاه و در شهرستان‌های فسا، لارستان، اقلید، نی‌ریز و کازرون یک جایگاه سوخت به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر به‌طور مستقیم نیز فراهم شده است.

بنی‌کریمی استان فارس را با مصرف روزانه ۱۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی سومین مصرف‌کننده سوخت کشور بیان کرد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه‌های یادشده، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی استان به ۴۲۶ باب رسید و سوخت‌رسانی به مردم شریف استان با روند مطلوب‌تری انجام می‌شود.

وی ضمن تشکر از همکاری مالکان مجاری عرضه سوخت در توزیع فرآورده‌های نفتی در استان به‌ویژه در شرایط سخت بیماری کرونا، ارتقای سطح رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با مدیریت مؤثر بخش خصوصی، توسعه کمّی و کیفی جایگاه‌های موجود، مکان‌یابی اصولی و رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه سوخت‌رسانی را از جمله اهداف شرکت به‌منظور توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در استان برشمرد.

مدیر منطقه فارس تصریح کرد: با انجام هماهنگی لازم با سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ریط، هم‌اکنون در استان فارس تعداد ۳۰ جایگاه سوخت مایع و هفت جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصدی دارند.

کد خبر 320303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =