گردهمایی سالانه فعالان بخش بالادست صنایع نفت و گاز ایران برگزار می‎شود

گردهمایی سالانه فعالان بخش بالادست صنعت نفت ایران در قالب کنگره بین‌المللی صنعت حفاری ایران و کنگره بین‌المللی اکتشاف و تولید، چهارم و پنجم اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، این گردهمایی با توجه به ضرورت هم‌افزایی بیشتر در خانواده صنعت نفت در مسیر توانمندسازی و همکاری بخش خصوصی با بخش‌های حاکمیتی و کارفرمایی برای غلبه بر مشکلات ناشی از تحریم، با حضور بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از ذی‌نفعان کلیدی در بخش‌های دولتی و خصوصی به همت انجمن دانش‌آموختگان صنعت نفت و نشریات تخصصی صنعت حفاری برگزار خواهد شد.

رویداد امسال مشتمل بر ۳۰ نشست تخصصی، پنج کارگاه آموزشی و بیش از ۱۰۰ ارائه و سخنرانی پیرامون تشریح و تبیین ابعاد و الزامات پروژه‌های حفظ و نگهداشت تولید از منظر فنی، تامین مالی، حقوقی، قراردادی، بیمه و مدیریت ریسک و  همچنین بررسی راهبردهای کسب‌وکار در شرکت‌های اکتشاف و تولید، پیمانکاران عمومی، شرکت‌های عملیات حفاری و خدمات فنی در شرایط تحریم و عصر فناوری‌های برهم‌زننده است.

همزمان با برگزاری این گردهمایی، استارتاپ‌های فناورانه حوزه انرژی در بستر پلتفرم‌های نوینی همچون اینترنت اشیا (IOT)، زنجیره بلوکی (Blockchain)، هوش مصنوعی (AI) و ... در قالب رویداد «startup stream» توسط شتاب‌دهنده تخصصی انرژی آی‌تک (Itech) گرد هم می‌آیند و ضمن تبادل نظر پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو، با شبکه وسیعی از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ آشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام در ششمین کنگره بین‌المللی صنعت حفاری ایران و سومین کنگره بین‌المللی اکتشاف و تولید، به وب‌سایت کنگره به آدرس www.irandrilling.com/fa مراجعه کنند یا با شماره ۷۱۱۲۴۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 287605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =