بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید به سمت مطالعات تخصصی سوق یابد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت: اچ‎اس‎ئی باید از حالت تزیینی، دستورعمل و صورتجلسه‎ای خارج و به سمت مطالعات تخصصی سوق داده شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل و مشکلات اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اصول ایمنی در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با توجه به گستردگی جغرافیایی و اهمیت بالای اقتصادی آن خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارد و لازم است با برگزاری اینگونه نشست‌ها و همکاری بیشتر با شرکت ملی نفت ایران، در زمینه دستیابی و رسیدن به نقطه مطلوب و ایده‌آل گام برداریم. ‌

وی افزود: با توجه به گستره عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرایط حساس کاری در این تاسیسات باید اصول ایمنی را رعایت کرد و مراقبت ویژه‌ای شود.

سیدباقر مرتضوی، مشاور وزیر و مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت نیز در این نشست گفت: نیروهای مستعد و توانمندی در مناطق نفت‌خیزجنوب هستند که با بهره‌مندی از تجارب آنان می‌توان در زمینه رفع مشکلات در حوزه اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل و دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام کرد.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط در فضای کار باید سرلوحه امور باشد، افزود: ساماندهی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب در دستور کار قرار دارد و به‌زودی عملیاتی می‌شود.
 

کد خبر 287607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =