۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر: 288674
اصول ایمنی فراتر از یک اولویت است

رئیس انجمن نفت ایران گفت: امروزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) فراتر از یک اولویت برای سازمان‌هاست و به یکی از ارزش‌های بنیادین تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، مهدی میرمعزی صبح امروز (دوشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه) در کارگروه کارشناسان شورای جهانی نفت (WPC) در محل هتل پارسیان آزادی، اظهار کرد: اصول ایمنی باید فراتر از یک اولویت باشد و افزون بر تبدیل شدن به ارزشی بنیادین، مبنای همه تصمیم‌های سازمانی شود.

وی تأکید کرد: سازمان‌ها باید در تعیین راهبرد خود، بر پیوند دادن عناصر پایداری، از جمله اچ‌اس‌یی، با فرآیند اصلی تولید خود، متمرکز شوند.

رئیس انجمن نفت ایران افزود: نهادیه کردن اصول اچ‌اس‌یی از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای ضروری است، ضمن اینکه از جنبه اقتصادی نیز بسیار مهم است، زیرا رفتار غیرمسئولانه در این زمینه می‌تواند چهره سازمان را مخدوش کند و عواقب این مسئله ممکن است ده‌ها سال باقی بماند.

معزی پور تأکید کرد: سازمان‌ها افزون بر نهادینه کردن اصول اچ‌اس‌یی در سازمان خود، باید به گسترش آن میان همکاران و جامعه اهمیت دهند.

وی با اشاره به اینکه شورای جهانی نفت (WPC) نخستین کارگروه از دوره‌های اچ‌اس‌یی خود را در ایران برگزار می‌کند، اظهار کرد: خروجی نهایی همه کارگاه‌های این دوره در کنفرانس جهانی این نهاد در سال ۲۰۲۰ میلادی ارائه خواهند شد.

کد خبر 288674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =